Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.

  • Subject: Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Mon, 9 Dec 2002 17:34:06 +0200

----- Original Message -----
From: "Tsvetin Vasilev" <ceci@xxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, December 09, 2002 3:25 PM

upgradenah kernela do 2.4.18-18.8.0smp kydeto byga s FT Promise RAID-a e
si triabva razpoznat i tuk sledva golemia ... ... gvozdei na programata, che
ne
diskovete v SCSI (sda), a ne kakto sa si IDE (hda).

> Opitaj da zadadesh na lilo-to neshto ot sorta na:
> my_kernel root=/dev/sdXY

e ne sym tolkova typ :)
opitah, ama ne stava.

2.4.18-18 kernel (i po-visoka versia), taka che da si montiram posle SCSI
RAID-a i da si