Re: lug-bg: Video driver

  • Subject: Re: lug-bg: Video driver
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Fri, 13 Dec 2002 10:57:26 +0200 (EET)

Vij sega az imam podobna karta GeForce-2 MX200
Tia driveri ot Nvidia, koito pak imat nova versia - sigurno 10 pored otkakto imam kartata vinagi sa mi syzdavali problem.
Znachi puskam X i sled tova premivam v konzola, i poveche ne moga da se vyrna v X-a.
Problema e kategorichno v Driverite na Nvidia, neshto ne e kato horata.
ZAtova sled vreme se otkazah prosto da gi polzvam i si rabotia s standartnite koito idva s vsiaka nova distribucia.
Fbset si raboti prekrasno bez da pipam v nikakvi source-ta.
A tova che niamash fb device e kompiliran kernel bez Framee buffer support

todorin