Re: lug-bg: Kak da debugvam pod Cygwin spodeleni biblioteki

  • Subject: Re: lug-bg: Kak da debugvam pod Cygwin spodeleni biblioteki
  • From: al_shopov_lug@xxxxxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Sun, 15 Dec 2002 07:38:49 -0800 (PST)

na C sam
algoritama e mnogo prost - znachi na edna funkcia
podavam ukazatel kam masiv ot opredeleni elementi i
broia na elementite.
V momenta na predavaneto programata zabiva.
Naum algoritama raboti.
Kato linkna statichno - pak.
No dinamichno chrez dll - segmentation fault.
Divotia.
Chuval sam che v windows izvikvaneto bilo razlichno ot
konvencionalnoto v C
ma ne sam siguren
Kak chrez gdb pod cygwin da prosledia imenno momenta
na opreminavane ot exe kam dll (sas debug simvoli
estestveno)
problema e v bibliotekata - sobsttvenite primeri ne
rabotiat pod cygwin osahtestveni kato dll, no sa ok
kato gi linkna statichno.
tova e vaprosa.
Ne znam za assert, no shte potarsia info.
thanx zasega
al_shopov