lug-bg: quota problem

  • Subject: lug-bg: quota problem
  • From: lug@xxxxxxxxxxx (lug@xxxxxxxxxxx)
  • Date: Wed, 18 Dec 2002 14:23:36 +0200

privet,

imam sledniat problem:
linux hosting server s proftpd (s mod_sql), mysql, php, apache (polzvam
name based virtualhosts) i iskam:
1. da ogranicha otdelnite FTP useri da imat tvurda disk space QUOTA
2. da ogranicha otdelnite virtualni hostove na apache da imat sushto QUOTA,
tova mi triabva za da ne mozhe potrebitelite uploadvaiki/kopiraiki failove prez
HTTP/PHP da mi napulniat diska.

do skoro ncftpd mi vursheshe chudesna rabota za purvoto (mozhe
da mu se zadava disk space quota za vseki user), no ponezhe e platen
se nalozhi da premina kum proftpd.

za vtoroto pravih opiti s na linux quota-ta, no izglezhda che ne mi vurshi rabota -
triabva da addvam useri v /etc/passwd za da moga da im zadavam quota, tova
za men e OK, no puk ne se seshtam kak da nakaram apache-to da se startira
s razlichen potrebitel za razlichnia virtual host (mislia che e nevazmozhno pri
polozhenie, che polzvam edno IP za vsichki virtualhosts) - za da mozhe QUOTA
da sraboti pri nuzhda.

edinstvennoto, za koeto se seshtam e da polzvam PHP kato CGI, za da
moga da compiliram apache sus SUEXEC i da mu zadam User, Group, no tova ne mi
vurshi rabota.

shte buda blagodaren na vseki, koito ima niakakvi idei i gi spodeli.

tr