Re: lug-bg: Hard Disk problem

  • Subject: Re: lug-bg: Hard Disk problem
  • From: chaos@xxxxxxxxxxxx (Atanas Stoyanov)
  • Date: Sun, 22 Dec 2002 10:16:42 +0200 (EET)

Nai nakraia - kogato veche si opital vsichko drugo - mojesh da opitash
slednoto:
Slagash HDD_to vyv nailonovi torbichki - mnogo nailonovi torbichki - i gi
omotavash sys tiksto.
Prodyljavash s nailonovite torbichki, .. i pak tiksto.
Celta e da go zatvorish hermetichno, zashtoto se sledva hladilnika.
Slagash go v hladilnik - v kamerata na hladilnika pri temperatura okolo
-10 po Celsii.
Sled okolo 5-6 chasa go vadish, mahash torbichkite,  i VEDNAGA go
svyrzvash kym computer-a i pochvash da download-vash kakvoto ti triabwa ot
nego - kato zapochnesh ot nai-vajnoto zashtoto ne se znae kolko vreme shte
raboti(ako izobshto raboti).Tozi nomer go chetoh niakyde predi dosta vreme
- i mnogo hora kazaha che vyrshel rabota.
Tam imashe i drugi metodi - no ne moga da si spomnia adresa na
stranicata/foruma ili kakvoto tam beshe.

__
-Evil, meet my sword. Sword, MEET EVIL!