Re: lug-bg: CD record

  • Subject: Re: lug-bg: CD record
  • From: raptor@xxxxxxxxxx (raptor)
  • Date: Sun, 22 Dec 2002 16:33:22 +0200

On Sat, 21 Dec 2002 23:17:35 +0200
<steve@xxxxxx> wrote:

|Zdraveite!!!
|Mnogo mi se iska da mina na 100% na Linux poneje v posledno vreme MS mi
|stanaha mnogo protivni s kampaniqta si sreshtu Open source.
|Edinstveniqt problem koito za sega me spira da mina 100% na Linux e che
|ne znam programa za zapisvane na CD-ta. Ako nqkoi znae takava programa
|raboteshta pod KDE neka mi napishe imeto i i url adresa ot koito moga
|da q izteglq. Blagodarq vi predvaritelno!
|
|Pozdravi, Stefan

]- Koqto i programa za pisane da polzwash e dobre da hwyrlish edno oko na :
man cdrecord
man cdrdao
man mkisofs

Wsichki (ili pochti wsichki) programi za zapis pod UNIX ne samo Linux polzwat tqh...
nakraq na man stranicite ima primercheta... ne se plashi...

Ako imash problemi s konfiguriraneto na pisachkate pogledni tuka :
http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=20175

Nai elementarniq example da zapishesh dadena direktoriq na CD :

mkisofs -r /path/to/dir | cdrecord -v dev=0,0,0 speed=4   -

Za da widish kakwo tochno trqbwa da napishesh sled dev=x,x,x  izpylni "cdrecord -scanbus".

uspeh
raptor