(no subject)

  • Subject: (no subject)
  • From: apoth@xxxxxxxxxxxxxx (Pl Pen)
  • Date: Tue, 24 Dec 2002 01:53:40 +0800

Mai polu4ih pove4e vuprosi, otkolkoto otgovori :-)! OK, 6te vi obqsnq za kakvo mi e!
Freesco Router e Linux baziran software router. Samoto konfigurirane ne e problem. Problemut e v tova, 4e trqbva da ubedq komisiqta po za6titata na diplomnata si rabota, 4e i az sum svur6il ne6to, 6toto na tezi dqdovtzi po nad 50 godini, trudno 6te im obqsnq vuob6te za kakvo stava vupros, kamo li da gi karam da 4etat na english. Understand??? 6te im obqsnq, 4e source-a e free, 4e ne sum go napisal az (makar 4e ne bi bilo problem da gi izluja, no 6te bude pod dostoinstvoto mi da go napravq, nqmam navik da se ki4a s 4ujdi lavri). Taka 4e, kakto vijdate i nadqvam se razbirate, na men li4no ZA NIKAKUV DQVOL ne mi e da kiriliziram router. Znam, 4e tova, koeto vi pi6a, zvu4i malko...absurdno, no takava e realnata situatziq, v koqto se namiram, i izhoda, koito vijdam ot neq, e tozi.
Nqkoi bi me popital za6to sum se zahvanal s podobna diplomna rabota. Answer: ami moje bi trqbva6e da se zahvana da pravq website po u4ebnata distziplina "Analiz i sintez na logi4eski shemi" :-)??? No, thanks! Not for me!!!
Vse o6te o4akvam suveti, dano ima pove4e otgovori, otkoloto vuprosi :-). Nadqvam se da ne sum zasegnal nikogo.