Re: lug-bg: Prawila za powedenie

  • Subject: Re: lug-bg: Prawila za powedenie
  • From: jason_pramik@xxxxxxx (Iassen Pramatarov)
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 11:23:59 +0200

On Tue, 4 Feb 2003 23:56:51 +0200 Peter An. Zyumbilev wrote:
>Abe uj za otvoren OS i idei govorim a tragnahme da se cenzurirame,
>razporejdame....
>Podkrepiam Danchev, Spas i Georgi Chorbadjiiski: bez cenzura !

 Ti sega posledno za kakvo si - da moga da imam az vuzmoznost da
poluchavam smislena poshta (tva znachi _i_ takava bez izpozamacani
threads, i bez bezmisleni originalni tekstove pri reply-te .. i mnogo
drugi neshta, pisal sum veche...) ili si za tova vseki da pravi kakvoto
si iska, vkliuchitelno i neshta, deto skapvat cyalata ideya i kefa ot
taya lista. Shtoto mene naistina veche ot mnogo vreme vse po-malko me
kefi!!!! Suzalyavam, no e taka.

 I az mislya, che e tupo listata da e moderirana. Ne znam za BugTraq, no
listite na Debian, vupreki skoroshniya udar ot spam po tyah, sa cvete
pred nashenskite! I nikoy nikogo ne moderira. Obache horata znayat kak
da pishat. Znayat, che vremeto e cenno i pishat, za da budat procheteni.

 Ta blagodarya ti, che zaradi gornite dve izrecheniya preprati cyalo
pismo. I da ti kaza, che koito se interesuvat ot sudurzanieto v lista,
si pazim arhiv. Koyto, ako ne go rdaktiram na ruka, pri mene stava
bozaaaa sled tochno dve sedmici. Glupavo e prosto, razberete go! Ako
mislite, che ne e dobra ideya da se zadavat granici na diskusiyata, to
po-dobre da razkarame listata. :(((

 Znam, che zvuchi ostro, no po dyavolite, i za tova tryabva da se
misli!!! Edi-koy si ne polzval threaded view... Ami sorry, ama puka mi!
AZ POLZVAM!!!

--
Iassen Pramatarov
  aka Turin