Re: lug-bg: SADICT -

  • Subject: Re: lug-bg: SADICT -
  • From: veskonedev@xxxxxxx (Vesko Nedev)
  • Date: Tue, 18 Feb 2003 16:26:14 +0200

On Tuesday 18 February 2003 13:36, Victor Senderov wrote:

> Mersi za gotiniya link.  Problemyt mi e ne e tolkova v rechnika, a v
> tehniceskata chast! Podkaram li go: yasno e, ce nyama da go polzvam tui ili
> inache, zastoto znam engl. dostatycno dobre i naj-mnogo ot vreme na vreme
> tulkoven rechnik da mi tryabva (www.m-w.com)! :)))) Inache ako mi potryabva
> vse pak: ste polzvam kbedic, toku-sto razgledah web stranicata i
> avtomaticno mi haresva poveche naj-malkoto zaradi k-to otpred i zaradi
> otvoreniya kod.

Àç ïîëçâàì SAdict è íÿìà ïðîáëåì ñ êèðèëèöàòà êàòî ñå èìà â ïðåäâèä, ÷å
åäèíñòâåíîòî êîåòî ñúì ñëîæèë å ttfonts (RH8.0)
ÏÐÎÁËÅÌÚÒ Å, ÷å âúïðîñíèÿ ðå÷íèê ïîêàçâà áúëãàðñêè ñàìî ñ åòî òîçè øðèôò:
SAFon.ttf. Àêî íÿìàø íÿêîé âèíäîâñ íàáëèçî äà ñè ãî ñëîøèø ìîãà äà òè ãî
ïóñíà íà ìàèë-à. Íå ãî ïðèêà÷àì òóê, çàùîòî íå ñúì ñèãóðåí äàëè íÿìà äà å
ìíîãî ãîëÿì ôàéë è äà íå ìèíå ïðåç ôèëòúðà.
Óñïåõ
Âåñêî