(no subject)

  • Subject: (no subject)
  • From: vladimirfrish@xxxxxxxxxx (vladimirfrish@xxxxxxxxxx)
  • Date: 21 Feb 2003 11:02:28 -0000

hi all,

imam edin problem:

poneje mysql mi se preotvarva i sled tova mi se blokira web-server-a
mi se iska ( s shell script ) da proverja pid-to na httpd ( ili apache )
i da go restartiram...
probvah razli4ni ne6ta kato naprimer:
-->>
#!/bin/sh
bash
ps -auxwww | grep /httpd | grep -v grep | awk '{ print $2 }' | xargs echo kill -9 -1 | sh -v
restart_apache
cd /etc
sh rc
cd ..
cd /tmp
ls -aslg mysql.sock
chmod mysql.sock 777
restart_apache
<<--
no ne6to ne varvi :-(

ako njakoi ima njakakva idea - 6te mu sam mnogo blagodaren!
o6te po-dobre 6te e ako moga da razbera koga cpu-to se ka4va nad 90%
ot mysqld, za da moga da go predotvratja :-)

pozdravi

vladi