Re: lug-bg: Sendmail vulnerability

  • Subject: Re: lug-bg: Sendmail vulnerability
  • From: zimage@xxxxxx (Theodor Milkov)
  • Date: Fri, 21 Feb 2003 13:40:01 +0200

On Fri, Feb 21, 2003 at 11:23:05AM +0200, Vesselin Kolev wrote:
> Zhalko e, che pishesh takiva neshta, a se titulovash visokoparno:
>
> Theodor Milkov        Head Network Administrator

Mai shte se otpisvam ot tozi list sled pochti 5 godishno prisastvie.
Strahotno padna nivoto. Ne sum poluchaval tolkova obidi ot teenagerska
vazrast nasam. Anyway.

Ako rabotish banichar - titulovash se banichar.
Ako rabotish kato hamalin - titulovash se hamalin.
Ako rabotish kato systemen administrator - titulovash se system
 administrator.
Ako rabotish kato ovchar - znachi ovchar.
Ako si mrejov administrator - togava network administrator.
Ako si glaven takav - senior ili head network administrator.

Ako po-malko shte te drazni, bih mogal da si promenia signature line za
lug-bg specialno na banichkar.

Prez cialoto vreme edinstvenoto mi tvardenie beshe, che sendmail ne e
tolkova populiaren kolkoto tvardish.  Na bazata na tova moe izkazvane ti
i T. Georgiev mi napravihte izkliuchitelno palna dlajnostna i lichnostna
harakteristika, kakto na men taka i na firmata za koiato rabotia. Ne
razbiram otkade sabrahte cialata tazi informacia i kak taka reshihte che
sam palen nekadarnik, samo zashtoto ne haresvam izraza "korporativno
nivo".

> Sega shte ti shtrihovam leko kakvo znachi "korporativno nivo" za da razberesh.
> Ako ti vlagash marketingov smisyl v tova za da lyzhesh klientite si... si e
> tvoi lichnosten problem i dosta seriozen problem na tvoiata firma. Shte ti
> obiasnia syvsem priako, che ako tova, koeto napisa byde publikuvano i
> stane dostoianie na klientite na vashata taka mnogouvazhavana firma, na
> koito vie ste predlagali korporativni uslugi, shte ima skysani dogovori. Ako
> si v zapadna strana za takiva izkazvania shte te osydiat, a predi da te
> osydiat shefovete ti shte te uvolniat.

Ako biahme v zapadna darjava az veche shtiah (vsashtnost bih mogal, no
nai-veroiatno niamashe) da te sadia za publichni kleveta i obida.
Veroiatno firmata za koiato rabotia sashto (za firmata ne znam dali
shteshe da zavede delo - az sum samo slujite).

Izsipa tolkova pomia po moi adres bez da me poznavash, kakto i po adres
na rabotodatelia mi (koito ne vijdam kakvo obshto ima, osven che polzvam
slujebnia si e-mail), che... prosto niamam dumi.

Niamam nishto protiv specializiranite reshenia za golemi klienti -
prosto mi e dosadno kato niakoi zapochne da izpolzva "slojni" termini
koito niamat goliam smisal. "korporativno reshenie" moje da se talkuva
kakto si iskash i spored men e poveche marketingov termin ot kolkoto
tehnicheski. Predpochitam da se izpolzvat po-prosti i iasni izrazi i da
se izpolzva terminologia samo kogato saotvetnia termin e dobil
dostatachna populiarnost (kakavto sluchaia s "fotifikacionni" ne e) ili
biha vnesli iasnota koiato ne moje da se postigne po drug nachin
(kakavto sluchaia s "korporativni" ne e).

> [...]
> mail-hubove za otdelnite otdeli i offici za razpredelianeto na tezhestta na
> traffica ili dostavchikyt da otdeli otdelna mashina(i) za centralen mail
> hub. V Sendmail ima instrumenti za sinhron na mail traffica za cenralizirana
>  mrezha ot mail-hubove. Ima vyzmozhnost za balans na potoci, za prioritet
> pri izprashtaneto na pismata v zavisimost ot izpashtacha i t.n. Prosto se
> porychva konfiguracia, kakvato e nuzhna na klienta i tia si pristiga takava
> kakvato se iska sys dokumentacia i hora, koito da pomognat v instaliraneto

Ne iskam i niamam kakvo poveche da kaja, osven che ne sum ochakval
podobna prostotia (da ne se barka s inteligentnost ili slujebna
kvalifikacia) tochno ot V. Kolev. T. Georgiev otvereme na vreme rasi
vulgarnosti, not tozi pat nadmina sebe se ;-)

Sas zdrave,

--
        Theodor Milkov        Cisco Certified OVCHAR