Re: lug-bg: PHP i MySQL vav Slack9

  • Subject: Re: lug-bg: PHP i MySQL vav Slack9
  • From: todorin@email.domain.hidden (Todor Belev)
  • Date: Wed, 16 Apr 2003 11:17:46 +0300 (EEST)

Gerogi,
az imam podoben problem s RH paketi na PHP,APACHE i Mysql 4 svalen ot mysql.com.
Problema se dylji na paket narechen pri men php-mysql, koito otgovaria za libmysql.so niakakva versia tochno otpredelena ot Apache...
Vse oshte ne sym se spravil s tozi problem - okaza se che paketa ot RH distro-to ne moje da se vyrje kym novia mysql, s starite niamam problemi , dori pak svaleni ot mysql.com
Moje bi naistina trebe da se prekompilirva nanovo PHP i APACHE za da se opraviat neshtata.

todorin

<em class="quotelev1"> >Îò:  gggg ggg <gashti_dolu_at_yahoo.com>
<em class="quotelev1"> >Îòíîñíî: lug-bg: PHP i MySQL vav Slack9
<em class="quotelev1"> >Äî: LUG <lug-bg_at_linux-bulgaria.org>
<em class="quotelev1"> >Èçïðàòåíî íà: Ñðÿäà, 2003, Àïðèë 16 10:25:07 EEST
<em class="quotelev1"> >----------------------------------
<em class="quotelev1"> >
<em class="quotelev1"> >zdraveite grupa,
<em class="quotelev1"> >imamslednia problem
<em class="quotelev1"> > ne moga da na nakaram PHP-to da vijda MySQL -a  vav
<em class="quotelev1"> >slack 9
<em class="quotelev1"> >i dvete sa instalirani ot *.TGZ koito si varviat s
<em class="quotelev1"> >distribuciata.MySQL raboti i go polzvams drugi
<em class="quotelev1"> >prolojenia ,no ne moga da go varja s PHP.
<em class="quotelev1"> >
<em class="quotelev1"> >vinagi sam go instaliral ot source code i ne sam imal
<em class="quotelev1"> >problem da si gi varja dvete , no tozi pat reshih da e
<em class="quotelev1"> >ot *.tgz i ne stana
<em class="quotelev1"> >
<em class="quotelev1"> >ako niakoi moje da mi pomogne predi da sam izteglil
<em class="quotelev1"> >source na PHP i da go kompiliram ,shte bada
<em class="quotelev1"> >blagodaren,tai kato shte mi spesti tegleneto ,kakto i
<em class="quotelev1"> >niakolko 4asa kompilacia ,kojato e harakterna za PHP
<em class="quotelev1"> >:-))
<em class="quotelev1"> >
<em class="quotelev1"> >mersi predvaritelno
<em class="quotelev1"> >
<em class="quotelev1"> >georgi
<em class="quotelev1"> >
<em class="quotelev1"> >
<em class="quotelev1"> >Do you Yahoo!?
<em class="quotelev1"> >The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo
<em class="quotelev1"> >http://search.yahoo.com
<em class="quotelev1"> >A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers).
<em class="quotelev1"> >http://www.linux-bulgaria.org - Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora
<em class="quotelev1"> >