lug-bg: RH8 and new kernel

  • Subject: lug-bg: RH8 and new kernel
  • From: joro@email.domain.hidden (George Ivanov)
  • Date: Fri, 18 Apr 2003 09:43:26 +0300

Zdravejte,
Opitah se da patch-na kernel 2.4.20 na RedHat s "ck" patchovete.
Na dosta mesta v procesa na patchvaneto mi kaza 4e ve4e ima podoben patch .
Na vuprosite "Apply anyway ?" otgocarqh s N
Sled tova tozi sors ve4e ne stava za kompilaciq.

Patchvaneto e bez problem pri 4isto qdro 2.4.20 vzeto ot kernel.org
Kompiliram bez problemi, sistemata trugva no ot tuk natatuk ne moga da pusna
nito KDE nito Gnome ..abe po4ti nishto.Dava mi greshka :
"Your kernel is too old to support ...thread model" ili neshto ot tozi sort.
Chetoh nqkude v Net-a 4e ot RedHat sa vuveli nqkakum thread model.
Nqmam problemi s qdra 2.5 no te puk neshto mi se dunqt.
Ta vuprosa mi e dali ima na4in da se patchne 2.4.20 da podyrja tozi thread
model (ne znam dali e model), i sled tova da si sloja patchovete koito iskam
?

Pozdravi
Joro