lug-bg: Vyprosi za TC i HTB.

  • Subject: lug-bg: Vyprosi za TC i HTB.
  • From: rossenantonov@email.domain.hidden (rossenantonov_at_email.domain.hidden)
  • Date: Sun, 6 Jul 2003 01:54:15 +0300

  Zdraveite,
ot skoro se abonirah za tozi mail list. Nadiavam se tova, koeto imam da vi pitam
da ne e obsyjdano veche, a ako e da ne vi dosadia.
  I taka! Imam router s dve mrejovi karti: eth0 e kym ISP-to, a eth1 e kym
vytreshnata mreja.
  1. Kogato niakoi tegli ot vytreshnata mreja filmi ili mp3-ki tova ubiva
vsiakakva vyzmojnost za igra kym niakoi game-server v internet. Poniakoga dori
ssh-la ot vyn na vytre mi vyrvi bavno. Mojete li da mi dadete nasoki za tova
kak da opravia tozi problem. Shte stane li ako sloja HTB na eth0, ako napravia
dva class-a, v edinia da puskam paketi, markirani s iptables (mark 0x01- tova
shte sa paketi za game-serverite i ssh paketi na port 22)s prioritet 1, a v
drugia da puskam vsichki ostanali, samo che s prioritet 2.
  2. Horata ot vyteshnata mreja (koito sa da rechem 3-ma) tegliat masovo ot edin
ot bylgarskite free serveri. Opitah se da napravia slednoto: na eth1 da syzdam
4 class-a, v edinia da puskam paketi ot tozi free server za pyrvia client, v
drugia da puskam takiva za vtoria, analogichno i za tretia. V chetvyrtia class
puskam vsichko ostanalo. Po rozi nachin se nadiavah, che shte uspeia da
razdelia pone trafica ot tozi free server po ravno.
  Za syjalenie i tazi ideia ne sraboti. Pone testovete pokazaha taka. Tuk moje
bi e miastoto da popitam za niakoia programa pod windows, za koiato znaete sys
sigurnost, 4e meri pravilno. Syshto taka moga li pod linux da meria obshtata
skorost ot servera kym dadeno ip, ne zavisimo ot broia konekcii.
  Molia vi za komentar i syvet! Priemam i linkove kym dokumentacii i primeri!<br><br>

Èçáåðè ñè ëè÷åí ãèíåêîëîã îò <a target='_blank' href="http://mail.bg/ads/adclick.php?bannerid=790&amp;zoneid=13&amp;source=&amp;dest=http%3A%2F%2Fwww.femalelife.bg&amp;ismap="; >www.femalelife.bg</a>