Re: lug-bg: Debian i HTB

  • Subject: Re: lug-bg: Debian i HTB
  • From: ogi@email.domain.hidden (Ognyan Kulev)
  • Date: 07 Jul 2003 10:53:34 +0300

Íà ?, 2003-07-06 â 03:12, Marian Popov çàïèñà:

<em class="quotelev1">> S apt-cache search ne namerih nishto svyrzano s kernel 2.4.20.
<em class="quotelev1">> Znachi li tova che debian vse oshte ne sa pusnali tozi kernel kato
<em class="quotelev1">> packet ? Znam che nai-veroiatno shte mi kajete da si izteglia
<em class="quotelev1">> kernel 2.4.20 i da si go kompiliram po sobstveno usmotrenie,
<em class="quotelev1">> no mi e interesno ima li drug variant da pusna HTB bez da
<em class="quotelev1">> kompiliram kernel.

 3.0r2 ãîòâåõà âêëþ÷âàíåòî íà 2.4.20.  Ñåãà áè òðÿáâàëî äà ñà ñå
íàñî÷èëè êúì 2.4.21, íî êîãà ùå èçëåçå r2, íå å ÿñíî.

<em class="quotelev1">> Ako pyk debian imat versia, v koiato e vkliuchen po-nov kernel
<em class="quotelev1">> syshto sym zainteresuvan ot stabilnostta na produkta zashtoto
<em class="quotelev1">> mi triabva za edno mnogo vajno miasto kydeto ne biva da stavat
<em class="quotelev1">> izdynki.

Àêî èñêàø ñòàáèëíîñò, íå òè ïðåïîðú÷âàì íåùî, ðàçëè÷íî îò Woody.  (Ïîíå
äîêàòî íå ñå çàìðàçè Sarge.)   òâîÿ ñëó÷àé èçïîëçâàé kernel-package, çà
äà ñè íàïðàâèø ïàêåò ñúñ çàêúðïåíî ÿäðî.  Â êíèãàòà çà Debian èìà
âúâåäåíèå íà kernel-package, â /usr/share/doc/kernel-package å ïúëíàòà
äîêóìåíòàöèÿ.  Çà äà áúäåø ìàêñèìàëíî áëèçêî äî ñòàíäàðòíàòà
êîíôèãóðàöèÿ íà ÿäðîòî, êîïèðàé /boot/config-2.4.18-bf2.4 â .config è
ïîñëå ïðîìåíÿé êîíôèãóðàöèÿòà íà ÿäðîòî.

Àç âúîáùå íå ãè ðàçáèðàì òåçè HTB è CBQ, íî ñèãóðíî â Debian èìà ïàêåòè,
êîèòî ãè óïðàâëÿâàò.  Â òåõíèòå äèðåêòîðèè ñ äîêóìåíòàöèÿ âåðîÿòíî èìà
íàñîêè êàêâî äà ñå ïðàâè, çà äà å íàé-÷èñòî ðåøåíèåòî.