Re: sylpheed & charsets (was: Re: lug-bg: ppp over ssh/ssl VPN ??? ili druga alternawita)

  • Subject: Re: sylpheed & charsets (was: Re: lug-bg: ppp over ssh/ssl VPN ??? ili druga alternawita)
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Aug 2003 17:46:08 +0300

On 08 08 2003 17:10, Hristo Erinin wrote:
> Здрасти,

> Извинявам се, ако съм затруднил някой със съобщенията които изпращам.
> Оказа се, че причината за charset=CP1251 е настройката на Sylpheed 0.8.0
> "Outgoing charset", която при мен бе сложена на Automatic. Което пък,
> според Sylpheed означава, че в зависимост от locale-то което е
> настроено,
> ще избере най-подходящия charset. Тъй като за locale имам настроено
> bg_BG.CP1251 Sylpheed вместо "windows-1251" поставя "CP1251". Не съм
> разбрал че има проблем, защото голяма част от MUA-тата се справят без
> [...]

всъщност проблема ти не е решен още ... в тази стара версия на Sylpheed (Main)
трябва да се поправи този проблем в сорса. Ето ди един стар diff който на
времето пратих на Main и Claws developers (Claws го поправиха още в 0.7.5
мисля;-):

http://danchev.fccf.net/files/sylpheed/sylpheed-cvs-cp1251.06.09.2002

Може да не се приложи чисто към твоята версия, но сам разбираш, че трябва да
коригираш един стринг от CS_CP1251 на CS_WINDOWS_1251 ;-)
--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB