Re: lug-bg: Win prilojenie pod linux

  • Subject: Re: lug-bg: Win prilojenie pod linux
  • From: Doncho Gunchev <mr700@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Aug 2003 13:30:19 +0300

On 2003 Aug 11 Monday 11:33, Vasko Tomanov wrote:
> zdraveite,
>
> imam mnogo prost problem triabva da pusna pod Linux edno Win prolojenie..
> prilojenieto ne polzva nikakvi prozorci i t.n..  prosto konzolno
> prilojenie..
>
> ama ima kupshta DLL-i kam nego..  ( inasthe e multithread serverno
> prilojenie koeto prosto komunikira po TCP/IP i printva malko info na
> consolata.) topva .. niakavoi saveti kakvo da izpolvam za da stane nai
> lesno i kade da soja DLL-tite..
>
> imam RH 9.0 palna instalacaia.. ( sas vsithko vazmojno)

Swali si wine ot ASPLinux-a i probwai... kysmet... i pls, kato pochwate nowa tema
mislq nqkoi beshe kazal ne dawaite reply na nqkoe si syobshtenie zashtoto taka se
narushawa cqlata ideq za threaded view na poshtata... pls...
Syshto taka ako ne e tochno windowsko moje bi dosemu... pak tam go ima...

--
  Regards,
    Doncho