Re: lug-bg: aterm localizaciq

  • Subject: Re: lug-bg: aterm localizaciq
  • From: Васил Колев <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Sep 2003 21:29:00 +0300

Хм, според мен не е проблема в самия aterm, аз го ползвам, и нямам
проблем да пиша в него на кирилица - само трябва да се пусне от някъде,
където е сложен $LANG, т.е. ако си с gdm например, да му кажеш, че си на
bg_BG.cp1251 (или utf-8, кой каквото ползва :) )

(аз съм на дебиан, версията на aterm е 0.4.6)

п.с. аз мисля да го сменям, заради няколкото много странни проблема,
copy/paste м/у aterm  и QT приложения не работи, и ужасно маже
copy/paste на кирилски символи, даже м/у 2 aterm-а)

На ср, 2003-09-24 в 19:33, Peter StJ записа: