Re: lug-bg: Seminar

  • Subject: Re: lug-bg: Seminar
  • From: Kamen Sharlandjiev <stone@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Sep 2003 16:23:02 +0300

On Monday 29 September 2003 09:58, jupiter@xxxxxxxxxxxxxx wrote:
> Abe znae li nqkoi kyde e toq cisco seminar ?

>=

Zdraveyte, za tezi koito ne sa bili ili ne znaiat ... se provede Cisco Seminar
na tema "Proektirane na malki i sredni LAN"
vsichki ili pocheti vsichki sa hodili na podoben vid seminari za tova shte vi
propusna chasta vuv koiato cisco kazvat "Nie sme nai velikite".
Napravi mi vpechatlenie negativnoto otnoshenie i cenzurata koiato izpolzvaha
kum drugite firmi... kato 3com, D-LINK i tn...
neshta ot sorta na "Tia neshtastnici D-Link" sa napravili edi kakvo si i taka
natatuk nikak ne mi se ponraviha. Cisco moje da sa nai golemia proizvoditel
za network technics no spored men tova ne im dava pravo da se otnasiat po
tozi nachin (i da govoriat) takiva raboti za drugite firmi. Anyway...
za tezi koito gi interesuva, na seminara se nabliagashe na topologii na Lan
Mreji, nai goliamo vnimanie beshe oburnato na Layer 2 i Layer 3 Switches,
kato praviha supostavka na 2ta vida switches kakto i supostavka sus Switches
Cisco / julti Switches ... sami se seshtate za kakvo stava vupros (tva e
bokluk, nashto e super) i tn i tn. :)
obshto vzeto tova beshe osnovnoto, Protocoli, standarti, MNOGO goliamo
vnimanie na tehnia STP(	Spanning-Tree Protocol) ... kato go hvaleha mnogo i
kazvaha che na ostanalite firmi STP-to obshto vzeto SUX.
tova beshe nai vajnoto obshto vzeto... nishto v podrobnosti... samo
povurhnostni neshta... kak da se ubediat client-te "Zashto triabva da kopuvat
CISCO Components" i taka natatuk.
Btw... Hranata beshe dobra :) imashe Meksikanska Kuhnia :-).
Burzam da uspokoia Avantadjiite, che niamashe  koi znae kakvi podaruci osven
kartonena papka na CISCO i himikalka na Solitron. obshto vzeto nishto:)
Jivi i zdravi vsichki.
Tova e ot men :)
P.s : Kum  irc mrejata na linux-bulgaria sum zakachil irc.netbg.com -> Feel
Free To Use IT.
- --

Regards, Kamen Sharlandjiev
System Administrator
NetBG Communication
ICQ: 50729493
Tel: +359 2 962 43 52
Cell Phone: +359 887 233 900

- --
Public GPG key at: http://pgp.mit.edu
pub  1024D/C6347D3D 2003-03-19 Kamen Sharlandjiev (Comment) <stone@xxxxxxxxx>
Key fingerprint = D6AA 55BD F0CB FC6B 8C22  A13B 91D1 55C3 C634 7D3D