Re: lug-bg: EXT3 дял не ще да се mount-ва ! (DriveReady SeekComplete Error & DriveStatusError )

  • Subject: Re: lug-bg: EXT3 дял не ще да се mount-ва ! (DriveReady SeekComplete Error & DriveStatusError )
  • From: "Marian Popov" <mano@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Oct 2003 23:08:42 +0300

Tova ne e moi log a na choveka koito pitashe kvo stava s diska mu.
Drugoto neshto, koeto e po-vajno mai spomenah che sled kato minah
na EXT2 veche niamam takiva problemi, koeto me dovejda do misalta che
neshto v EXT3 e karalo da se skapva.
Oshte po-ubeditelno e tova che diska mi e 120GB i ot nego samo edna
chast 30 GB beshe na EXT3 i samo na neia mi davashe errors, a ostanalata
chast ot diska deto e na reiserfs niama problemi. Sega sled kato veche
EXT3 mi e EXT2 niamam problemi i s taia chast na diska.
Ako beshe neshto ot kabeli ili vlaga ili chipset normalno e celia disk
da se sgomniasva ama ne beshe.