Re: lug-bg: Smb + Cyr problems

  • Subject: Re: lug-bg: Smb + Cyr problems
  • From: Emo <siko@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Nov 2003 13:38:34 +0000

Мерси много, сега точа самба 3.0.0 ;) Защото и аз попрочетох за нея че имало
някаква по-добра поддръжка на кирилица.
Ами .. минаваме през "client codepage = 866" защото на тази версия на самба
(2.2.7а) тя се държи най-читаво само дето малко ми се губят (не се виждат)
част от специфичните български символи..:)
Мъчих се и с KOI8-R & KOI8-U  & 1251 но нещата са си пак същите, с малката
разлика в символите които излизат на екрана;)
На "Прозорците" им е обяснено къде се намират:) Самбата не връща и грешки...
но...
Сега махнах ФлексТъпо-то да видим какво ще излезе с 2.2.7а докато си точа
3.0.0 /вероятно трябва да си пусна някоя чиста инсталация на Прозорец98..:)

Благодаря за съвета, ако постигна някакъв по-културен ефект с текущата самба
ще драсна, пък и за 3.0.0 може да пиша:)
Все още чакам предложения за 2.2.7а

На Friday 14 November 2003 10:55, Damyan Ivanov написахте:

--
S uvajenie:
Emil Sakalijski