Re: lug-bg: BG-OSDN

  • Subject: Re: lug-bg: BG-OSDN
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Nov 2003 21:42:44 +0200

On Friday 14 November 2003 20:41, Peter Zyumbilev wrote:
> mi kato iskat da se prisaediniat kam lug-bg koi gi spira ?
> Sto tribav lug-bg da da se mesti...mohamed i planinata...
> gluposti si govorim...

Аз също неразбрах какво конкретно ще се обединява, но според мен едва ли някой
слага ръка на луг-бг или нещо подобно;-) По-скоро някъде е имало мерене
на ... (кхм) между привърженици на свободния софтуер и се напомня, че
спорещите са в един отбор. Остава да се разбере какво конкретно ще се
обединява. Между другото да обединиш хора (макар и с еднакви интереси) около
даден проект хич не е лесна работа, а тука доколкото разбирам става въпрос за
Open Source Development Network с участници българи и вероятно с българска
насоченост на разработките, а това е много повече от пощенски списък само ;-)
От друга страна може да се окаже, че след като се създадат нови сайтове на
нови проекти просто да се задълбочи разделението... поживьом, увидем, за сега
неразбрах много какво точно би трябвало да се обедини.
--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB