lug-bg: Hi

  • Subject: lug-bg: Hi
  • From: terahz@xxxxxxx
  • Date: Sat, 15 Nov 2003 01:53:17 +0200

Zdraveite na vsichki.

Problema e sledniq:
Imam tv tuner sus bt878 chip.
imam bttv modula, i kato mi zarejda linux-a pokazva che namira ustroistvoto.
Slackware 9.0 mi e OS-a.
Problema e che kato pusna tvtime i mi izpisva "no signal" i nemoje da nameri
nikakuv kanal. Sledvah suma manuals i nishto ne stava. spored men nqmam modul
videodevX ili tam kakto beshe, no nemoga da go kompiliram. Nqkoi instaliral li
e takuv tuner do sega ili podoben, i ako da moje li da mi napishe nqkolko reda
kak ili puk da se svurjem po nqkakuv nachin.
PCto mi e PIII Coppermine 800MHz, 256 RAM, Riva TNT2 M64, 1x 80GB Seagate, 1x
30GB IBM, i t.n.

znam che tunera raboti, zashtoto kato imah windows predi raboteshe idealno.

Mersi

 Семестър по сексознание за напреднали!
Спечели 3000 лева в новия конкурс на http://Femalelife.bg