Re: Blagogariya mnogo za pomoshta lug-bg: port filtering s IPTABE

  • Subject: Re: Blagogariya mnogo za pomoshta lug-bg: port filtering s IPTABE
  • From: terahz@xxxxxxx
  • Date: Mon, 17 Nov 2003 22:27:11 +0200

Ами със enable-delay-pools едва ли ще успееш да ограничиш трафик. трябва ти CBQ
ili HTB повече информация за това можеш да намериш на docum.org. Не е лесно да
се ограничава трафик (със точност) CBQ или HTB ще ти свършат работа, и то не по
разширения, а по портове. За сега не знам да има ограничение на трафик по
разширения, просто защото TCP/IP пакетите минават през портове, и машините не
ги интересува (при трансфер) какво е разширението на евентуалния фаил които
после ще се сглоби от получаващата машина. Но можеш да почетеш по въпроса ...

Чао

Семестър по сексознание за напреднали!
Спечели 3000 лева в новия конкурс на
http://www.femalelife.bg