Re: lug-bg: Препоръки за TV Tuner

  • Subject: Re: lug-bg: Препоръки за TV Tuner
  • From: terahz@xxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Nov 2003 17:44:57 +0200

Цитат на писмо от Peio Popov <peio@xxxxxxxx>:

>     Здравейте,
>
> Може ли да ми препоръчате от къде да си купя линукс съвместим тв тунер.
> Описаните в /usr/src/linux/Documentation/video4linux/bttv/CARDLIST
> изглежда не се
> предлагат от никой, а и в ценовите листи на дистрибуторите, които
> прегледах не
> беше дадена подробна информация.
>
>     Благодаря предварително  за всички съвети
>
>     Пейо

Подкрепям каквото другите казват за тунерите, Аз също имам bt878 чип на тунера и
успях да го пусна (без звук :)

Междодругото ако някои има идея защо нямам звук да помага, ето ситуацита:

кабела отзад е сложен правилно и работи
имам заредени модули
btaudio                10764   1
tvaudio                12668   0  (autoclean) (unused)

ето какво казва и dmesg:
btaudio: driver version 0.6 loaded [digital+analog]
btaudio: Bt878 (rev 17) at 01:0e.1, irq: 11, latency: 0, memory: 0xf9fff000
btaudio: registered device dsp1 [digital]
btaudio: registered device dsp2 [analog]
btaudio: registered device mixer1
tvaudio: TV audio decoder + audio/video mux driver
tvaudio: known chips:
tda9840,tda9873h,tda9874h/a,tda9850,tda9855,tea6300,tea6420,tda8425,pic16c54
(PV951)
i2c-core.o: driver generic i2c audio driver registered.

Увеличил съм до краи всичко, и нищо не излиза като звук, пробвах със xawtv,
tvtime(предпочитан от мен player), но нищо.
Иначе звук си имам

Жоро

Елате на Home Techno 2003
в Интер Експо Център и