Re: lug-bg: RE:offtopic

  • Subject: Re: lug-bg: RE:offtopic
  • From: "Vasko Tomanov" <vtomanov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Jan 2004 19:34:51 -0000

neshtata sa grozni bezotshlivi za mene nai totshnata duma e BEZOTHLIVOST

ne moje da kazvash neshta koito celiat sviat znae tshe sa neverni i to dori
da se podpisvash pod tiah a za citatite ot knigata na Dobri Bojilov niamam
dumi

loshoto e tshe ne sam iadosan tajno mi e i me boli ot tova koeto vijdam.

i sashto taka nishto ne moje da se napravi horata sa bezotshlivi do
bezobrazie i samozabravili se

i nai loshoto e tshe niama reshenie na situaciata. ( e moje bi niakoi shte
se doseti kakavo e)

iskrenno sajeliavam ako naikoi mu gubia vremeto s gluposti da me izvini .

v.