Re: lug-bg: Linux policy provider

  • Subject: Re: lug-bg: Linux policy provider
  • From: Ivaylo Toshev <toshev@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 03 Jun 2005 09:11:10 +0300

Доколкото разбирам - имаш в предвид раздаване на политики за Windows машини.
   Преди около година и половина и аз доста се позанимавах по този проблем.
Имам спомен, че тогава открих 2 или 3 комерсиални проектчета, но те бяха с много малки възможности. Съжалявам - не им пазя линковете. Изводът до който стигнах тогава, е че "допотопното решение", както го наричаш, със шел скриптове през самба е всъщност единственото възможно и всъщност много гъвкаво. Незнам защо го наричаш допотопно. Във всеки случай за бързодействие - никак няма да е по-бавно отколкото прилагането на native W2K политиките - повярвай ми. Също така имайки през самбата параметри като: Машина, IP адрес, Потребител, Параметри на сесия и т.н. - имаш свободата да правиш знайни и незнайни политики. Единственият друг вариант е ако има спецификация на RPC функциите на W2K AD или на W2003 AD домейн контролер управлението. А такива спецификации поне аз доколкото знам - няма публикувани от MS. Но може и да греша.