Re: lug-bg: make и Fedora Core 3 въпрос

  • Subject: Re: lug-bg: make и Fedora Core 3 въпрос
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Jun 2005 13:46:24 +0300

On Thursday 02 June 2005 23:13, Lubomir Haralampiev wrote:
> Здравей Група,

Здрасти,

(хм, това го пратих в събота 11:08, и май не е стигнало до листата,
www.linux-bulgaria.org също го нямаше по това време)

> Имам проблем с компилирането на kdebluetooth под Федора.
> Свалих кода от http://kde-bluetooth.sourceforge.net/.
> Но резултатът от make е следния:
>
> make  all-recursive
> make[1]: Entering directory
> `/DATA/software/kde/kdebluetooth/kdebluetooth-1.0_beta1'
> Making all in doc
--cut--

> Видях в google много подобни запитвания, но решение не намерих.
> Предполагам, че това е прекалено недостатъчна информация, но си нямам
> идея къде
> да търся причината. Сигурно съм пропуснал да инсталирам нещо.
> Какво още трябва, за да се опише ситуацията по-ясно?
> Със сигурност не е от сорса, защото от него вече успях да направя
> .deb-пакет.

Най-лесното е да видиш в сорса, че в debian/rules мейкфайла за build: таргет
се използва:
make -k
(see make --help)

Добре, е преди това да разгледаш и config.log файла за нещо липсващо или старо
като версия [1], защото даден съпорт може да не бъде закомпилиран.

[1] виж и тук например:
http://docs.kde.org/en/HEAD/kdeextragear-3/kdebluetooth/installation.html

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB