lug-bg: [Off Topic] история с кийлогерче

  • Subject: lug-bg: [Off Topic] история с кийлогерче
  • From: Стоян Цалев <stockton@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Jun 2005 12:48:57 +0300

Не е по темата на пощенския списък,в смисъл че не става дума за линукс,но има
много общо със свободата,така че си позволявам да рискувам да издразня
някого.

http://c0x2.de/lol/lol.html

Аз лично не се наемам да коментирам,даже не твърдя,че писанието е достоверно
(въпреки че изглежда така). Първо си помислих,че може да става дума за частен
случай на "индустриален шпионаж" (или както се води там...) но отговора на
Department of Homeland Security ме попритесни.
 Абе не знам за вас,ама аз оставам в Европата...

Стоян

П.П. Извинявайте,ако съм ви загубил времето...