Re: [Lug-bg] Apace & profptd virtual account

  • Subject: Re: [Lug-bg] Apace & profptd virtual account
  • From: Frant Frant <frant_@xxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Jan 2007 18:46:27 +0200 (GMT+02:00)

Да. Тук си прав. Става дума само за 1 акаунт. По-лесно и по-бързо ще се получи с тези два реда които си написал. Обаче в перспектива това може да се окаже не дотам приемливо. Представи си че след седмица се наложи да направи още един-два акаунта набързо, след това още няколко....

Ако не трябва да го прави "на мига", може би не е лоша идея да отдели половин час, да поразгледа и да придобие ново знание.

Затова системата е толкова гъвкава и ние толкова я харесваме, защото ни дава възможност да решим всеки един възникнал въпрос по няколко начина. Всеки сам избира своя.

Поздрави1