Re: [Lug-bg] Семинар 2007

  • Subject: Re: [Lug-bg] Семинар 2007
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Mar 2007 12:28:50 +0200

On Friday 09 March 2007 14:05:49 Skelet wrote:
> Здравейте.
>
> Тази година се пада за 10-ти път да правим среща-семинар на групата в
> Стара Загора.
>
> Стараейки се да спазим традицията от предните семинари, сме  резервирали
> залата на клуб "Отворено Общество" за 2 и 3  юни (една седмица след 24
> май).
>
> Тази година по 24 май има 4 почивни дни, като 25 май (петък) ще се
> отработва на 19 май. Това е по правителствено постановление, така че се
> надяваме да не възникне проблем като предни години (случвало се е
> съботния ден на семинара да е работен).

> [...]
Както вече се уговорихме, аз ще осигуря техниката за снимане и streaming.

Имам желание тази година да направя една по-интересна лекциика на тема:
Cluster File Systems. Като смятам да опиша следните FS-и: PVFS, OCFS2, GFS1 и
2.

Тъй като тази година е юбилейно, можем отново да направим тениски(ако имаме
финансовата възможност).

Поздрави
  Мариян