Re: [Lug-bg] ldap question

  • Subject: Re: [Lug-bg] ldap question
  • From: Georgi <georgi@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Apr 2007 15:28:26 +0300

Danail Petrov wrote:

> :-) как съм го пропуснал това, въобще незнам :-)

> За сега имам успех _САМО_ с Еволюшън :-(

> Пише че Thunderbird 2.0.0 подържа писане в директорията, но не работи :-(
>
> Както и да е де, благодаря ти :-)
>
> Сега ми остава да накарам всички услуги (samba,web,postfix,dovecot и
> още няколко custom приложения) да ползват LDAP. Може да пусна едно
> "How to migrate" ако ми остане време след като приключа :-)
>
> Поздрави,
> Данаил Петров

Аз се занимавам с нещо подобно. При мен обаче ползваме Joomla за auth
пред OpenLdap и в момента ми стои идеята да направя нещо като
SingleSignOn. Тоест веднъж направил auth пред Joomla да имаш достъп, в
зависимост от нивото ти, до редица други услуги. Засега обаче намирам
само комерсиални реализации. Другият вариант е да ползвам auth частта на
самата Joomla. Някой имали прдложения как може да стане?