[Lug-bg] матричен принтер

  • Subject: [Lug-bg] матричен принтер
  • From: "Stilyan Tsenov" <naylits@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2007 19:32:13 +0300

Здравейте,имам матричен принтер,проблема е за оптимизация.Всеки който
иска да ми каже "купи си лазерен" може да го направи точно сега,и да
не си губи времето да чете нататък....

Печатам с него,но се оказва че това е доста по-сложна задача отколкото
мислех .Както продължаващите да четат знаят :) целата ми е ниска цена
на страница(като преглъщам качеството и скоростта).

Говорих с хора които ползват матрични принтери (под Windows за
съжаление) и доколкото разбрах системата е такава че винаги принтирам
растеризирани обекти,което е доста по-бавно и тези красиви векторни
шрифтове изразходват поста повече лентата.Дори няколко букви да напиша
в notepad пак ще пак ще ги възприеме като графика принтера.Много жалко
единственото изискване към принтера ми не е спазено.

До сега не съм успял да използвам draft шрифтовете?

Интересуват ме хората които ползват такава стара машина да ми помогнат
да си изясня границите на приложимост на технологията.

Какво печатам наистина евтино и сравнително бързо и какво по-добре да
не печатам изобщо:

1. ASCII текст
2. PDF - векторна графика е все пак ...
3. Елементарни графики (парабола да речем)
4. djvu или други растерни формати
5. source code :)
6.OCRed книжки
7.HTML

Принтера под DOS би трябвало да печати директно подадения текст без да
се преобразува в postscript ,възможно ли е това с линукс?

Всякакви добри практики ,връзки към страници и хора намерили телето
под вола :) биха ми били полезни ...

надявам се следващите няколко email-а да ги разпечатам (chuckle)