[Lug-bg] Linux friendly WiFi

  • Subject: [Lug-bg] Linux friendly WiFi
  • From: Alexander Shopov <ash@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Aug 2007 14:43:55 +0300

Здравейте група,

Трябва ми помощ, за да си закупя компонентите, да си направя WiFi мрежа
у нас.

Искам да си закупя маршрутизатор WiFi и Wireless PC Card мрежова карта.
Можете ли да ме насочите към конкретни марки, изделия, търговци?

Изискванията ми към чарковете са (по-важните са напред):

* Wireless PC Card:
1. Свободни драйвери.
2. Колкото може по-свободен фърмуеър. (нямам представа какво е положението).
3. Да работи като хората.
4. Да не е безумно скъпа.

* WiFi маршрутизатор
1. Безшумен - ама никакви вентилатори!
2. Да има възможност да се подмени фърмуеъра с друг, за предпочитане
някакво линуксче, но и БСД се ядва.
3. Да има достатъчно потребители на горното, за да им досаждам с
проблемите си.
4. Да има и портове за нормален етернет.
5. Да дава достатъчно силен сигнал, за да покрие 2 стаен апартамент.
6. Да не е безумно скъп.

Само за информация - познати са ми препоръчвали следните модели:
Linksys WRT54GL
NetGear KWGR614

И в двата случая - надявам се цената да не е над 200лв.

Поздрави:
ал_шопов