Re: [Lug-bg] драйвер за монитор

  • Subject: Re: [Lug-bg] драйвер за монитор
  • From: Hristo Simenov Hristov <icobgr@xxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Aug 2007 16:24:53 +0300

On 21.8.2007, Yasen Pramatarov wrote:
>  Това за LCD изобщо не му трябва. При тях няма честота на опресняване,
> защото екранът не се прерисува постоянно.
>
>  Това, което му трябва е само:
>
> Section "Screen"
> 	Identifier	"alabala"
> 	Device		"съответният идентификатор на
> видеокартата, сигурно по-нагоре във файла"
> 	Monitor		"идентификатор на монитора, каквото си
> решиш или модел и т.н."
> 	DefaultDepth	24
> 	SubSection "Display"
> 		Modes		"1280x1024"  (тук слагаш
> максималната разделителна способност на монитора, тоест Препоръчваната,
> [...]

Тези неща хич не ми помагат. Структурата на xorg.conf ми е пределно ясна. Не
са ми ясни стойностите. Конкретно:
VendorName "Samsung" <- туй да кажем е така
ModelName "ХХХХХХ" <- е тука какво да турнем
HorizSync Х-Х    <- авно са някакви честоти, според Атанас: 30-81
VertRefresh Х-Х   <- и съответно: 56-75

Но от къде ги видя тези честоти?

ModeLine "1280x1024" <- е те това тука вече трепе рибата. Какви чисълца трябва
да се изредят тука е мътна Индия. Ако го има модела на монитора няма проблем.
Избирам си го и се нацвъкват спокойно. Но като го няма точния модел ко прайм?