Re: [Lug-bg] драйвер за монитор

  • Subject: Re: [Lug-bg] драйвер за монитор
  • From: Атанас Мавров / Atanas Mavrov <bugar@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Aug 2007 17:20:27 +0300

На 21.8.2007 16:24 Hristo Simenov Hristov пише:

> Тези неща хич не ми помагат. Структурата на xorg.conf ми е пределно ясна.
> Не са ми ясни стойностите. Конкретно:
> VendorName "Samsung" <- туй да кажем е така
> ModelName "ХХХХХХ" <- е тука какво да турнем
> HorizSync Х-Х    <- авно са някакви честоти, според Атанас: 30-81
> VertRefresh Х-Х   <- и съответно: 56-75
>
> Но от къде ги видя тези честоти?
>
> ModeLine "1280x1024" <- е те това тука вече трепе рибата. Какви чисълца
> трябва да се изредят тука е мътна Индия. Ако го има модела на монитора няма
> проблем. Избирам си го и се нацвъкват спокойно. Но като го няма точния
> [...]

Здравей,
предполагам, че Яската е прав относно LCD мониторите, не съм много запознат, а
тези честоти които ти казах са от спецификацията на монитора, трябва да ги
има в книжката към монитора, ако ги няма там потърси ги в интернет (аз от там
ги взех).
За ModelName предполагам, че няма особено значение какво ще сложиш, по - важно
е да сложиш някакъв Identifier, който да отговаря на Monitor в секцията
Screen.
Надявам се да съм успял да помогна.

Успех!