Re: [Lug-bg] mail migration Thunderbird --> Thunderbird

  • Subject: Re: [Lug-bg] mail migration Thunderbird --> Thunderbird
  • From: Nick Angelow <na@xxxxxx>
  • Date: Fri, 02 Nov 2007 09:23:43 +0200

Dimitar G. Katerinski wrote:

> Здравей,

> <snip>

> Първото, което ми хрумва, е да ползваш IMAP folder някъде. Качваш писмата там
> от стария акаунт, и после ги сваляш на новия.

това не предполага ли наличието на достъп до такъв сървър -- акаунт,
парола etc? а и ми е любопитно каква е разликата между това, което аз
мисля да направя и използването на IMAP сървър. питам от любопитство, а
не от заяждане.

гледам, че не съм уточнил -- искам да направя нова папка в thunderbird
(примерно new.mail), в която да прехвърля дошлите досега писма. след
това да прехвърля старата поща на мястото на новата. и най-накрая, в
самия  thunderbird да разпределя писмата от new.mail по съответните им
места.

btw гледам, че има някакво допълнение към thunderbird --
"ImportExportTools", но не успях да го разгледам подробно. някой да го е
ползвал и да иска да сподели дали ще ми свърши работа в конкретната
ситуация?

--
the lunatics are in my head