Re: [Lug-bg] mail migration Thunderbird --> Thunderbird

  • Subject: Re: [Lug-bg] mail migration Thunderbird --> Thunderbird
  • From: Алекс Панов <wzt@xxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Nov 2007 08:37:37 +0200 (EET)

Още от времето на Нетскейп пощата си правих следната акробатика: Влизах в дървото на пощенския клиент, намирах директорията Profiles вътре има съвсем случайно генерирано име за директория на отделните профили. Нещо от вида на hwo2ex08.default и вътре ти се намира пощата!!! Файловете abook.mab и history.mab ти са имейлите на Адрес Бука на Thunderbird-a. А директорията:
Mail/Local Folders
или
Mail/192.168.0.30
или
Mail/незнам_какво_си_име
са самите файлове с пощата.

Всеки отделен бранч/клон папка/директория  в пощенския клиент е представена с един файл в който са всички писма наведнъж.

Създаваш си в новата инсталация на Тандърбърда потребител, гасиш протрамата. Прекопираш в съответстващите директории от сторото в новата инсталация, стартираш приложението и имаш нсички стари писма.

Аз така си затърках пощата от 250 мегайта и се върнах на архив от 2004. Така е който не прави бакъп...
--
Best Regards
Alex Panov