[Lug-bg] Ubuntu 9.10 и май по-стари версии - забива

  • Subject: [Lug-bg] Ubuntu 9.10 и май по-стари версии - забива
  • From: valentin Petkov <skyval@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Nov 2009 13:46:21 +0200

Здравейте, инсталирах си убунту 9.10 на лаптопа "Тошиба L30-113А" и на пръв поглед всичко вървеше нормално, докато не откачих захранването и не остана на батерия. Тога взе да ми забива абсолютно неадекватно и по всяко време. Под по всяко време да се разбира при стартиране, след като стартира и т.н. Няма някаква зависимост кога ще забие. Не приема нищо, освен да го спра и стартирам на ново.

Това е само в случаите когато не е на зарядно. Батерията ми е читава и държи по 1:30 ч. режим на работа и за това няма как да е от нея. Мисля си за ACPI-то обаче като задам параметри acpi=off и ефекта е същия след като дръпна кабела. При опция nolapic  забива обаче компютъра върви като ранена костенурка.

Някъде четох, че може да се декомпилира dsdt таблицата и да се коригира, обаче там ми е мътна Индия. Ако някой е имал такъв проблем и го е разрешил, моля да сподели.

П.С. Това е само при дебиан базирани дистрибуции!