Re: [Lug-bg] Въпрос за iLO 100 stand art

  • Subject: Re: [Lug-bg] Въпрос за iLO 100 stand art
  • From: Kristian Kirilov <d3v1ous@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 03 Sep 2010 20:29:06 +0300

On Fri, 2010-09-03 at 11:28 +0300, Hristo Pavlov wrote:
> Здравей,
> за да имаш ILO2 Advanced, трябва да си купиш лиценз (за цената ще те излъжа около 200$), затова предпочитам Supermicro, като си вземеш IPMI имаш всичко без никакви лицензи :)
>
> Licensing iLO 2 Advanced enables true Lights-Out Management by enabling the Select features plus:
> # Terminal Services integration
> # Virtual KVM (Integrated Remote Console)
> # Console Capture and Replay
> # Shared Remote Console
> # Virtual Folders
>
> Това са именно Remote console, CD/DVD, USB....

Здравей,

благодаря ти за изчерпателният отговор.

Ще обясниш ли малко повече за IMPI и supermicro. В смисал какво точно
имаш в предвид с това "като си вземеш IMPI"?

Можеш ли да ми препоръчаш някакво сървърче supermicro което да поддържа
горе изброените от мен features. Става въпрос за нещо 2-ра употреба..

Благодаря