Re: [Lug-bg] Въпрос за iLO 100 stand art

  • Subject: Re: [Lug-bg] Въпрос за iLO 100 stand art
  • From: Nickola Kolev <nikky@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 03 Sep 2010 20:37:00 +0300

Здравей,

On Fri, 03 Sep 2010 20:29:06 +0300, Kristian Kirilov
<d3v1ous@xxxxxxxxxxxx>
wrote:
> [...]

В България има поне една сравнително голяма фирма доставчик на сървърни
компоненти и решения, която може да ти свърши работа. Не й казвам името,
за
да не прозвучи като реклама. Решения втора ръка не ти препоръчвам, особено
ако се отнася за нещо, което ще се използва сериозно.

Поздрави,
Никола