Re: [Lug-bg] Теглене на снимки от сайт

  • Subject: Re: [Lug-bg] Теглене на снимки от сайт
  • From: Yordan Radunchev <jordan.radunchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Nov 2010 06:35:41 +0200
  • Whoami: http://yordan.radunchev.com/

On Tue, Nov 23, 2010 at 01:03:58AM +0200, Peter Pentchev wrote:
> Сега имам един забавен въпрос :)  При положение, че твоят приятел
> иска да използва голямо количество съдържание, което е било събрано,
> обработено, категоризирано и поддържано от хората на техния сайт,
> той смята ли да се съобрази с правата им върху това съдържание? :)
> ...а ако смята да се съобрази с правата им, с условията, при които
> е публикувано това съдържание, ако те позволяват използването и
> разпространението... защо не опитате нещо много, ама МНОГО по-просто:
> да им драснете едно мейлче и да ги помолите да ви качат някъде
> [...]

thums up. Така се прави, а не с "хитри" начини да изтеглим чужд труд, който после да
използваме на готово. само се постави на мястото на тези хора, работили по този сайт. Ако
искаш някога да получиш респект и уважение за труда си - на първо място прояви същите към
труда на другите. Дух на споделяне и взаимно уважение, а не кражба. Който е започнал
"тарикатски", дори и с най-добри намерения и чисти цели, свършва не добре в общността.

Ако искаме да спрат да ни наричат крадци на чужд труд, трябва... ами да спрем да крадем
чуждия труд. Толкова е просто.

А ако те ви откажат, сигурно не са единствените, които имат подходящите карти. Твърде
вероятно е да има в Мрежата подобни карти и дори по-подходящи под някой от свободните
лицензи.

--
All texts and all ideas expressed by me in this message are covered by CC-BY-NC-SA-3.0.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/