Re: [Lug-bg] Linux install ден 2013-04-06

  • Subject: Re: [Lug-bg] Linux install ден 2013-04-06
  • From: neycho mihov <neycho.mihov@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Mar 2013 16:53:02 +0200

1. Май имат там само 1 стационарен компютър, ако изобщо имат такъв, така че ако дойдат няколко човека само с основното тяло, ще трябва да чакат на опашка или няма да може да им се инсталира ОС.

2. Убунтутата могат да се инсталират и като приложение през Windows, така че това не е 100% задължително - ще го оправя.

3. Флашките - аз до сега съм си играл само с Убунту и Федора, които са по около 1ГБ, за това. Празнотото DVD-RW е за хора нямащи флашка. Аз имам 1-2 които мога да донеса, но понеже предполагам че повечето хора това ще го пропуснат като цяло - предпочитам все пак да имат някаква готовност.

На 20.03.2013 16:33, Maria Nikolova написа: