Re: [Lug-bg] Annual LUG meeting

  • Subject: Re: [Lug-bg] Annual LUG meeting
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Nov 2014 01:21:58 +0200

Аз имам Зала :)
Имам възможност да се подготвя и с кетаринга.
Единствено ме интересуваше има ли ентусиасти :)

Щом хора има, срещата ще бъде направена.

Някой знае ли кой точно менажира web site-a на linux-bularia.org в момента?
Аз ще дигна няколко странички там и ще започна организацията на събитието.

Поздрави,
Мариян