Re: [Lug-bg] Annual LUG meeting

  • Subject: Re: [Lug-bg] Annual LUG meeting
  • From: Spas Pavlov <spas@xxxxxxxx>
  • Date: Mon, 01 Dec 2014 08:47:13 +0200

Здравейте,

Малко късно се включвам, понеже не бях на линия последната седмица.

Разбира се и аз съм съгласен за такава сбир-ка, независимо под какъв точно
формат ще се проведе.

On Tuesday 25 November 2014 01:21:58 Marian Marinov wrote:
> Аз имам Зала :)
> Имам възможност да се подготвя и с кетаринга.
> Единствено ме интересуваше има ли ентусиасти :)
>
> Щом хора има, срещата ще бъде направена.
>
> Някой знае ли кой точно менажира web site-a на linux-bularia.org в момента?
> Аз ще дигна няколко странички там и ще започна организацията на събитието.
>
> Поздрави,
> Мариян

Сайта се движи на самоход, но все още имам достъп до него и бих могъл да кача
някаква информация (или страници).
Сега обаче едва ли има нужда да публикуваме нещо там, още сме доста далече от
април/май месец.

Последната такава сбирка наистина беше през 2008 и се проведе в Тракийския
Университет. Много малко хора бяхме тогава и реално семинар не се състоя.

Поздрави!

Спас Павлов