Re: [Lug-bg] Под-домейн, зад рутер

  • Subject: Re: [Lug-bg] Под-домейн, зад рутер
  • From: Stanislav Paskalev <kshorg@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Nov 2016 19:22:40 +0200

Връзката между две машини винаги е адрес:порт към адрес:порт. Името не
участва и като такова няма протоколо-независим начин да постигнеш това
което искаш с един и същ адрес на рутера. Вземи повече публични IP-та
от доставчика - след можеш да ги сложиш както на самия рутер всичките,
така и на самите машини и да има публично рутиране до тях.

Поздрави,
Станислав
Stanislav Paskalev