Re: lug-bg: 2 leased lines

  • Subject: Re: lug-bg: 2 leased lines
  • From: luben@xxxxxxxxxxxxx (luben karavelov)
  • Date: Tue, 09 Jan 2001 21:55:20 +0200

principno, tova koeto mislish da pravish e baia slozhno i tudoemko. za
da izlizat paketite
za bulgarsko prez ednata linia triabva da si updatvash tablicite s
bulgarskata routing
tablica. mozhe i na ryka da stane, no horata otdavna sa izmislili
protokoli za dinamichen
routing za taia cel. triabva da popitash dostavchika na bgtraffica ili
niakoi drug da ti pusne
tablicata na  bulgarskia BGP peering, triabva da si installirash
syotvetno routing daemon
(preborychvam bird) na dvata router-a, da gi nastroish syotvetno i
pakrtite za bg shte ti
izlizat samo prez tozi router.

Golemia problem e kak te da se vrushtat prez syshtata vruzka, prez
koyato izlizat.
ti kazvash che mrezhata e ot 20 pc ta s real IP addressi . tezi ip-ta ot
mrezhata na koi
dostavchik sa - 1 ili 2? te zadylzhitelno li triabva da bydat realni?
tyrpiat li maskirane?
ako tyrpiat, to prosto gi maskirash na router 2 s ip-to koeto ti e na
interface-a  na dostavchik
2 i vsichko e gotovo (toi triabva da ti e dal ip ot zvoiata mrezha).