Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq

  • Subject: Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 7 May 2001 11:44:52 +0300

Da ama kak se ubejdava durjavnata administraciq da mine pone ot4asti na
Open/Free sotfware ??? Po4ti zabravi ... te pradpo4itat Win , 4e bil highly
configurable i user-friendly i  bil standart , puk i komisionki moje da se
izvle4at tuk tam . Kak ste nakarash edna sekretarka da polzwa OpenOffice ili
Star Office , Abiword ili puk Gnumeric naprimer ???????????
Osobeno  vajen  e Office paketa i mnogo se paradira s  tozi MS Word document
(puk i s drugite formati na MS Office ) , idi gi ubedi 4e  pod Linux susto
moje da rabotish s tqh . E ima malko problemi s otwarqneto na kirilski
 dokumenti s StarOffice , ama s nqkoq i druga hvatka se kirilizira .
Osven tova za  Open Source nqmalo garanciq i firmen support , a za  MS imalo
... Hodi im prikazwai koe kvo e i sto e ...

Vij pri decata e drugo , nqkoi ot tqh sa osobeno iniciativni . Osobeno me
izkefi kato 4uh edno hlape ot bloka da razpravq   "Moq Linux box moje tova ,
i tova i tova ..... " .