Re: lug-bg: Sound card problems

  • Subject: Re: lug-bg: Sound card problems
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Wed, 9 May 2001 11:08:43 +0300

ne artsd !!! "artsdsp"
no i na men mi praveshe takiva nomera.
tova e zastoto mi ostavaha parazitni procesi "xmms" po 5 br. na puskane.
idi na xmms.org i si drapni plugin-a za artsd.

a btw, media playera na KDE kak ti raboti? normalno li e?
Ivan Petrov

P.S. ako uspeesh da podkarash KDE s EsounD usiliata ti ste badat
vaznagradeni.
vsiakakvi prostotii s artsd ste otpadnat.
i ste se radvam da razbera kak stawa!!!