Re: lug-bg: Sound card problems

  • Subject: Re: lug-bg: Sound card problems
  • From: cybdevil@xxxxxxxxxx (Tihomir Georgiev)
  • Date: Wed, 9 May 2001 21:59:55 +0300

taka de, artsdsp. pak ne vyrvi.
no stana neshto stranno. izteglih si az aRts plug-in-a za xmms, installnah
go, no kogato reshih da go polzvam, xmms otnovo zabivashe. Smenih go na OSS,
trygna, no spirashe. Sled tova go smenih na eSound Driver i vsichko si trygna
po voda (?!?).
P.S. Kde media player oshte ne sym go nakaral da napravi kakvoto i da e
shtoto vse se crash-va.